29 maj 2013

Den där om att det snart är den första juni

En sån jävla maj jag har haft. Död blandat med januarinattsvart besvikelse blandat med fylla dans i vardagsrum första natten utan Fimpen morsdag att gå hem genom sommaräng. En sabla blandning, glädje och jävla sorg.
 
Tänkte bara skriva att den här Blogspot tydligen är i tonåren och tonårstjurig. Det verkar som om det enda sättet att ni ska få läsa är att att jag måste bjuda in alla att läsa bloggen genom att skicka mail med inbjudningar. Inga enkla lösenord verkar vara okej. Så ni som mailat mig på Facebook, sms:at, kommenterat här i bloggen, eller sagt till att ni vill läsa bloggen på annat sätt än att maila mig, gör gärna det så att jag har allas mailadresser samlat. Tack.
 
jagjenny.blogspot@hotmail.com

PS: om någon är ledsen för att de inte fått inbjudan så behöver ni inte vara det eftersom jag inte skickat några ännu. Jag har fått lite ödmjukt storhetsvansinne av alla mail som kommit. Jag trodde att det var ett tjugotal som var intresserade, nu är ni uppe i över 200. Jag har inte läst så många mail ännu, och jag gissar att det kommer att ta tre evigheter att gå genom alla, men det kommer. Och jag vill läsa allt, för de få jag läst fick mig att tappa andan. Ni är fan bäst, vet ni det?

4 kommentarer:

Rockpaperscissorlizardspock sa...

ok idiotfråga dårå, är det den mailadressen som man kommer logga in med då alltså?

mvh
trött som faen

Jenny sa...

Alltså. Hm. Jag är ganska mycket novis på detta område, men jag tror att du kommer att få en inbjudan/länk via din mail. Men sen vet jag inte hur det fungerar. Gud så mycket enklare det hade varit om det bara funnits ett lösenord som alla skulle skrivit in för att kunna läsa!

Rockpaperscissorlizardspock sa...

Wordpress erbjuder den möjligheten men jag förstår också om det känns jobbigt att byta adress också mitt i alltihop :/ Dessutom har ju inbjudningslänkar den fördelen att de inte kan spridas om man tänker på sådant (vilket nog är ganska klokt att göra just a thought)

Palle sa...

Hejdå Jenny, hoppas att du och din familj får det där huset på landet och ett härligt liv.
Följt dig länge men orkar inte hålla på med mail osv.
Kram